Γιατί να προτιμήσω πρωτεΐνη;

Η πρωτεΐνη προέρχεται από την ελληνική λέξη πρώτος. Αυτό και μόνο αναδεικνύει τη σημασία της πρωτεΐνης σε μία υγιεινή διατροφή. Οι πρωτεΐνες δημιουργούν νέους ιστούς, επανόρθωση των ιστών και ρυθμίζουν και συντηρούν τις σωματικές λειτουργίες. Η πρωτεΐνη είναι βασικό συστατικό για την πέψη, την προστασία και τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Πότε να καταναλώσω πρωτεΐνη;

Το σώμα χρειάζεται να καταναλώνει πρωτεΐνη καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και βοηθάει στη βελτίωση και ανάπτυξη των ιστών, πράγμα που σημαίνει πως όλα τα γεύματα, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, καθώς και τα σνακ, πρέπει να περιέχουν μία πηγή πρωτεΐνης. Είναι επίσης σημαντικό να καταναλώνουμε πρωτεΐνη τουλάχιστον μία ώρα πριν ή μετά την άσκηση για την ενδυνάμωση των μυών.

Πλεονεκτήματα του χουρμά

Από την εποχή που ανακαλύφθηκαν, οι χουρμάδες είναι γνωστοί για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες. Τα αμέτρητα οφέλη τους για την υγεία, κάνουν τους χουρμάδες μια από τις πιο περιζήτητες τροφές στον τομέα της υγείας και της διατροφής. Οι χουρμάδες είναι καλή πηγή διαφόρων βιταμινών και μετάλλων, ενέργειας, ζάχαρης και ινών. Τα οφέλη τους είναι τα εξής:

  • Χαμηλώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης
  • Πλούσιοι σε βιταμίνες (B1, B2, B3, B5, A1 & C)
  • Ενδυναμώνουν το νευρικό σύστημα
  • Βοηθούν στην πέψη
  • Είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνες
  • Βελτιώνουν την υγεία των οστών
  • Πλούσιοι σε σίδηρο

Γιατί να προτιμήσω πρωτεΐνη;

Η πρωτεΐνη προέρχεται από την ελληνική λέξη πρώτος. Αυτό και μόνο αναδεικνύει τη σημασία της πρωτεΐνης σε μία υγιεινή διατροφή. Οι πρωτεΐνες δημιουργούν νέους ιστούς, επανόρθωση των ιστών και ρυθμίζουν και συντηρούν τις σωματικές λειτουργίες. Η πρωτεΐνη είναι βασικό συστατικό για την πέψη, την προστασία και τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Πότε να καταναλώσω πρωτεΐνη;

Το σώμα χρειάζεται να καταναλώνει πρωτεΐνη καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και βοηθάει στη βελτίωση και ανάπτυξη των ιστών, πράγμα που σημαίνει πως όλα τα γεύματα, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, καθώς και τα σνακ, πρέπει να περιέχουν μία πηγή πρωτεΐνης. Είναι επίσης σημαντικό να καταναλώνουμε πρωτεΐνη τουλάχιστον μία ώρα πριν ή μετά την άσκηση για την ενδυνάμωση των μυών.

Πλεονεκτήματα του χουρμά

Από την εποχή που ανακαλύφθηκαν, οι χουρμάδες είναι γνωστοί για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες. Τα αμέτρητα οφέλη τους για την υγεία, κάνουν τους χουρμάδες μια από τις πιο περιζήτητες τροφές στον τομέα της υγείας και της διατροφής. Οι χουρμάδες είναι καλή πηγή διαφόρων βιταμινών και μετάλλων, ενέργειας, ζάχαρης και ινών. Τα οφέλη τους είναι τα εξής:

  • Χαμηλώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης
  • Πλούσιοι σε βιταμίνες (B1, B2, B3, B5, A1 & C)
  • Ενδυναμώνουν το νευρικό σύστημα
  • Βοηθούν στην πέψη
  • Είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνες
  • Βελτιώνουν την υγεία των οστών
  • Πλούσιοι σε σίδηρο
PROTEIN (CLOCK)
PROTEIN (BONE)
PROTEIN (MILK)
DATES THE PROTEIN BALL 02